Sæt til at falde snart er et par Air Classic BW-vandtætte Nike Løbesko udgave. De får ikke meget eksponering, og Nike tilføjer en ny funktion til Classic BW. Vær på udkig efter, at disse skulle falde i de næste par måneder. Forhåbentlig vil Nike velsigne os med nogle friske farveveje til foråret / sommeren.Billeder af den påståede Nike Roshe 2 er dukket op, og jeg er for en mere end begejstret for den anden del af Roshe-linjen. Mærkbare forskelle mellem modellerne er det øverste stykke overdel.
Hvilket fjerner Roshe One's tungeopbygning, sidepanelerne, der ser ud til at være fastgjort som et adskilt Nike Løbesko Herre stykke, der er viklet omkring det øvre hælområde, ligesom Nike Lunar Fly 360-strukturen (uden stroppen) og ydersålen ligner visuelt Roshe One, men bundryggene ser ud til at være meget dybere end dens forgænger. Nike Løbesko Dame Der er også visuelle lommerhuller langs tungeområdet for åndbarhed. Vi kan ikke bestemme ægtheden af disse billeder.
Hvis du kan lide mig, er du allerede begyndt at have det sjovt med Kyrie 2 og skal være glade for at se alle tilgængelige indstillinger til tilpasning. Fra grafikken 'Hurtighed' for mulighederne for øverste til guldmærker og ydersål i gummi kan forbrugeren opleve den samme mængde tilpasning Nike Free af friheden, de fik med Kyrie 1.Når det er sagt, kan vi altid bruge flere muligheder! Instagram-bruger Jayzrdead forestiller sig Nike Kyrie 2 med klassiske farveveje fra sin forgænger og en colorway fra LeBron 13.
Safari-skummet ville være temmelig vildt til en maske, men med den glødende tåge / røg giver det bare mening at bruge Paranormans til en gasmaske.Denne sidste mandag aften fangede vi Simmons (iført Klutch Sports-sandaler) friske ud fra en sen nat Twitch Stream med Swiftor (i adidas Ultra Boosts) og Exum (vippende Pharrell adidas Hu Tennis). livet i NBA nu hvor han faktisk spiller efter Nike Free 5.0 Dame at have gået glip af sit rookieår og at være Nike-atlet i denne nye æra for swoosh og ligaen.
På Nikes nuværende trøjesituation, der inkluderer en hændelse, hvor Simmons-trøje rev i løbet af et spil:Jeg har iført Air Maxes, Jordan 1s og Flyknits. Jeg er bestemt opdateret med det og prøver at få alle de nyeste Nikes så meget som jeg kan.I går aftes var Fox en del af en CoD-livestream med Twitch Streamer og YouTuber DEXB0T (kiggede på den Chaos-inspirerede Nike Air Prestos). Fox har endda sin egen Twitch-kanal, hvor han interagerer med fans og spiller spil med dem.