converse allstar

#1 von Tess Effie , 21.01.2020 02:26

ÿþIk heb converse allstar met belangstelling een levendig debat gevolgd dat gaande is over. Net als ik, is Bill een voorstander van een grotere variëteit in schoenkeuze, en zijn aanpak op zijn blog is om plezier te maken in de status-quo en af en toe een schoenenreview te geven. Hij heeft ook een aantal interessante gastposts gepubliceerd - het is zeker de moeite van het bekijken waard als je het nog niet hebt gezien.

Als sommige mensen er profijt van hebben, waarom dan al het verzet? Natuurlijk maakt ASICS raceflatten die vergelijkbaar zijn met veel minimalistische schoenen, maar veel geluk voor de recreatieve hardloper die een paar wil vinden converse allstars om te passen en geen toegang heeft tot een speciale hardloopwinkel. Het is vrij onwaarschijnlijk dat je de Piranha of Hyperspeed bij je lokale Foot Locker of Dick's Sporting Goods zult vinden. Tot voor kort converse goedkoop had de gemiddelde hardloper weinig keus dan te kiezen voor het 12 mm lift, hiel opvallende model. Gelukkig brengen vooruitstrevende bedrijven zoals Saucony, Merrell, Altra, Vibram en New Balance alternatieve opties voor de lopende massa.

En ja, hardlopers zullen altijd geblesseerd raken, en dat zullen we doen omdat we vaak dom zijn en meer rennen dan zou moeten en wanneer niet. Bij gebrek aan klinische proeven, die ASICS niet in een peer-reviewed tijdschrift converse all star heeft gepubliceerd om aan te tonen dat hun eigen schoenen letsel verminderen, vertrouwen we vooral op anekdotes. Anekdotes suggereren dat sommige hardlopers profiteren van een blote voeten of minimalistische aanpak.

Minimalistische schoenen brengen ons dichter bij onze natuurlijke staat (op blote voeten). Ik zou beweren dat de Asics Kinsei of Kayano veel meer gemeen hebben met een Sketchers Shape-Up dan de Vibram Fivefingers. Ik ben bijvoorbeeld niet geboren met een stuk onstabiele demping onder mijn voet (zoals de Sketchers geven), die werd geboren met mijn hiel 12 mm van de grond getild met een steunelement ingeklemd onder mijn boog.

Rekruten (duizenden van hen werden opgenomen in deze studies) kregen net zo goed een standaard schoenstabiliteit toegewezen converse chucks als dat ze in het juiste schoentype voor hun boogtype werden geplaatst. Tot zover die natte test ASICS! Bij het bekritiseren van minimalistische advocaten voor het ontbreken van bewijs, lijkt het gebrek aan bewijs niet zo opvallend te zijn als het lijkt te zijn wanneer je in de literatuur graaft.

In plaats daarvan zijn er bij mijn plaatselijke Fleet Feet-hardloopwinkel ongeveer 60 schoenen met veel demping en slechts ongeveer 6 schoenen in "minimale" stijl. Ik weet dat je niet kunt spreken voor de schoenenindustrie, dus spreek gewoon voor Asics of wat je tijdens je werk bij Asics hebt geleerd (indien mogelijk).

Tess Effie  
Tess Effie

adidas originals nmd men
asics best running shoes

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen
Datenschutz